Teknologiaren Informazio eta Komunikaziotik Hezkuntza Baliabideetara

  • Mundua aldatuko duen tresna aurkitzen.

Teknologia berri hauek heziketa alda zezaketela pentsarazi zuen.

  • IKT-en egitura aldakorra.

Hiru efektu mota aldaezin dituzte:

  • Jakin-minen egitura alda dezakete.
  • Sinboloen izaera alda dezakete.
  • Elkartearen berezko izaera alda dezakete.
  • IKT-ak eta hezkuntza.

Ordurarteko hezkuntza magistrozentrista gutxiengo hori gizartearen ezagupenetarako hezkuntza batean bilakatzea da helburua.

  • IKT-en hutsune pedagogikoa.

Ikuspegi konduktista eta neokonduktistatik, ordenagailuak hezteko makina bezala ikusi ziren non erabilitako multimedia sistemek ikaslearen motibazio eta etekinen arazoa gainditzeko aukera ematen zuen.

  • IKT-etatik haratago: eskolaren aldaketaren bila.

Bi proiektu agertu ziren:

  • Biharko eskola ( la escuela del mañana)
  • Eskola + (School+ Más)
  • School+ proiektuaren ikasketak eta emaitzak.

Proiektu honetan ez da ezarri inolako hezkuntza modelorik baizik eta irakasleari eta zentroari sistema aplikatzera animatu baizik.

  • Zazpi axioma IKT-ak berrikuntza pedagogikoaren motorrean bilakatzeko.
  • Azpiegitura teknologiko egokiak.
  • Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan baliabide berriak erabiltzea.
  • Kudeaketaren ikuspegi konstruktibista.
  • Ikasleek beren hezkuntza propioa lortzeko gaitasunaren alderantzikatzea.
  • Ikaskuntzaren emaitzak aurreikusteko ezintasuna.
  • Ikaslearen elkarrekintza kontzeptuaren hedapena.
  • Zalantzan jartzea ohiko zentzu pedagogikoa.
  • Amaitzeko esan, IKT-ak hezkuntzan hobekuntza bat izatea, irakasleek egin ditzaketen aldaketen esku dagoela.

About tipperehu

Magisteritzako ikasle talde bat gara

Posted on 2012/01/16, in 1. Gaia: Eskola eta IKTak, Laburpena, Sakonketa and tagged , , . Bookmark the permalink. Utzi iruzkina.

Utzi iruzkina