Teknologiaren Informazio eta Komunikaziotik Hezkuntza Baliabideetara
- Mundua aldatuko duen tresna aurkitzen.
Teknologia berri hauek heziketa alda zezaketela pentsarazi zuen.
- IKT-en egitura aldakorra.
Hiru efektu mota aldaezin dituzte:
- Jakin-minen egitura alda dezakete.
- Sinboloen izaera alda dezakete.
- Elkartearen berezko izaera alda dezakete.
- IKT-ak eta hezkuntza.
Ordurarteko hezkuntza magistrozentrista gutxiengo hori gizartearen ezagupenetarako hezkuntza batean bilakatzea da helburua.
- IKT-en hutsune pedagogikoa.
Ikuspegi konduktista eta neokonduktistatik, ordenagailuak hezteko makina bezala ikusi ziren non erabilitako multimedia sistemek ikaslearen motibazio eta etekinen arazoa gainditzeko aukera ematen zuen.
- IKT-etatik haratago: eskolaren aldaketaren bila.
Bi proiektu agertu ziren:
- Biharko eskola ( la escuela del mañana)
- Eskola + (School+ Más)
- School+ proiektuaren ikasketak eta emaitzak.
Proiektu honetan ez da ezarri inolako hezkuntza modelorik baizik eta irakasleari eta zentroari sistema aplikatzera animatu baizik.
- Zazpi axioma IKT-ak berrikuntza pedagogikoaren motorrean bilakatzeko.
- Azpiegitura teknologiko egokiak.
- Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan baliabide berriak erabiltzea.
- Kudeaketaren ikuspegi konstruktibista.
- Ikasleek beren hezkuntza propioa lortzeko gaitasunaren alderantzikatzea.
- Ikaskuntzaren emaitzak aurreikusteko ezintasuna.
- Ikaslearen elkarrekintza kontzeptuaren hedapena.
- Zalantzan jartzea ohiko zentzu pedagogikoa.
- Amaitzeko esan, IKT-ak hezkuntzan hobekuntza bat izatea, irakasleek egin ditzaketen aldaketen esku dagoela.
Posted on 2012/01/16, in 1. Gaia: Eskola eta IKTak, Laburpena, Sakonketa and tagged eskola, hezkuntza, ikt. Bookmark the permalink. Utzi iruzkina.
Utzi iruzkina
Comments 0